خبر فوری

 
 
ربوده شدن سه شهروند دیگر بلوچ از منطقه کیچ ایالت بلوچستان پاکستان
کد خبر :1434993134

16:47 1398/04/21


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان به همراه ماموران سازمان اطلاعات پاکستان طی عملیاتی در منطقه کونشقلات از توابع کیچ ایالت بلوچستان، دو برادر به همراه یک تن دیگر را بازداشت و به مکان نامشخص انتقال دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز در حالی که طی روزهای اخیر چندین تن از شهروندان ربوده شده بلوچ توسط سازمان های اطلاعاتی پاکستان آزاد شده اند، روند ربوده شدن شهروندان بلوچ همچنان ادامه دارد.

بر اساس جزئیات منتشر شده نیروهای امنیتی ارتش پاکستان به همراه ماموران سازمان اطلاعات پاکستان طی عملیاتی در منطقه کونشقلات از توابع کیچ ایالت بلوچستان، دو برادر به همراه یک تن دیگر را بازداشت و به مکان نامشخص انتقال دادند.

منابع محلی اسامی این سه شهروند ربوده شده را به این شرح اعلام نموده اند: ظریف فرزند دُر محمد، ظفر فرزند دُر محمد و جاوید فرزند داد رحمان.

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر تعدادی از شهروندان ربوده شده بلوچ که از چندین ماه و حتی سال در بند سازمان های اطلاعاتی و امنیتی پاکستان می باشند آزاد و به منازلشان بازگشته اند.

طی 24 ساعت چند چندین تن از شهروندان ربوده شده بلوچ از اهالی مناطق گوادر، نوشکی و پنجگور آزاد شده اند، در حالی که یک شهروند بلوچ از شهر کراچی ربوده شده است.

ارسال نظر

 
1