خبر فوری

 
 
ربوده شدن سه شهروند بلوچ از مناطق مختلف کیچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :205830376

10:30 1400/05/01


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان سه شهروند بلوچ را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان سه شهروند بلوچ را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ماه های مارس و آوریل سال جاری میلادی طی عملیاتی در منطقه تجابان شهرستان کیچ سه نفر را بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل نمودند.

طبق گفته منابع آگاه محلی، اسامی این سه نفر به این شرح می باشد: جهانزیب فرزند علی بخش، عیسی فرزند میر دوست از اهالی سنگانی سر تربت و جلال فرزند پلین ساکن منطقه تجابان کیچ.

گفتنی است جهانزیب مورخ 20 فروردین ماه 1400 و دو تن دیگر نیز در تاریخ اول فروردین ماه سال جاری به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و ماموران سرویس های اطلاعاتی بازداشت و ناپدید شدند.

منابع وابسته به خانواده این افراد ضمن تایید این خبر در خصوص هدف از تاخیر در اعلام خبر ربوده شدن عزیزانشان به دست نیروهای امنیتی پاکستان ابراز داشتند: ما پیش از این خبر مذکور را تایید نکردیم تا بلکه این افراد از بند سازمان های امنیتی آزاد شوند اما علی رغم گذشت مدت زیاد این افراد همچنان در زندان های امنیتی به سر می برند و از وضعیت آنان اطلاعاتی در دست نیست.

ارسال نظر

 
1