خبر فوری

 
ربوده شدن سه دانش آموز بلوچ از مناطق مختلف شهرستان کیچ ایالت بلوچستان پاکستان
کد خبر :10963728

13:02 1400/04/02


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, دانش آموز, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهر تربت, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

3 دانش آموز بلوچ از اهالی شهرستان کیچ ایالت بلوچستان در عملیات های جداگانه نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| 3 دانش آموز بلوچ از اهالی شهرستان کیچ ایالت بلوچستان در عملیات های جداگانه نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و ماموران سرویس های اطلاعاتی این کشور در عملیات های جداگانه خود در مناطق گومازی و تربت از توابع شهرستان کیچ ایالت بلوچستان سه دانش آموز بلوچ به نام های امام فرزند سعید، فدا فرزند حبیب و اسامه فرزند محمد جان را بازداشت و ناپدید نمودند.

طبق اعلام منابع آگاه محلی، دوم خرداد ماه سال جاری نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در عملیات مشترک به همراه ماموران سرویس های اطلاعاتی یک دانش آموز کلاس هفتم به نام اسامه فرزند محمد جان را از منطقه گومازی شهرستان کیچ بازداشت و به همراه خود بردند، علی رغم گذشت یک ماه از ناپدید شدن این دانش آموز بلوچ تاکنون هیچ اطلاعاتی در خصوص وضعیت وی به دست نیامده است.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان علاوه بر این بامداد سه شنبه در یک عملیات جداگانه با یورش به منزلی واقع در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ ایالت بلوچستان یک دانش آموز بلوچ به نام امام فرزند سعید که در کالج دولتی عطاء شاد مشغول به تحصیل است را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.

همچنین در یک اقدام دیگر ماموران سازمان های اطلاعاتی و نیروهای ارتش پاکستان در منطقه کلگ شهر تربت، یک دانش آموز بلوچ به نام فدا فرزند حبیب از اهالی منطقه بلیده گردانک نیز ربوده شد.

ارسال نظر

 
1