خبر فوری

 
 
ربوده شدن سه تن از اعضای نیروهای امنیتی لیویز توسط ارتش متحد بلوچ
کد خبر :105296571

15:43 1398/09/14


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش متحد بلوچ, نیروهای لیویز,

افراد مسلح ناشناس شب گذشته چهار تن از نیروهای امنیتی لیویز ارتش پاکستان را از منطقه سنی شوران استان کچی ربودند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس شب گذشته چهار تن از نیروهای امنیتی لیویز ارتش پاکستان را از منطقه سنی شوران استان کچی ربودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مقامات نیروهای لیویز ایالت بلوچستان اسامی ربوده شدگان را به این شرح اعلام کرده‌اند: سفر خان فرزند محمد یوسف، محمد امین فرزند محمد حسن، نعمان گل فرزند مشتاق احمد و حسین بخش فرزند موسی خان.

مقامات لیویز همچنین مدعی شده‌اند افراد مسلح ناشناس یکی از این اسرا به نام سفر خان را به قتل رسانده و جسد وی را در پشت یکی از رستوران‌های این منطقه انداخته‌اند.

نیروهای امنیتی و نیروهای لیویز پس از این اقدام، عملیات جستجو را در منطقه آغاز کردند.

لازم به ذکر است ارتش متحد بلوچ از گروه‌های مسلح آزادی خواه فعال در ایالت بلوچستان روز گذشته مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت.

مرید بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ در بیانیه‌ای اظهار داشت: فدائیان ارتش متحد بلوچ شب گذشته با حمله به یک پروژه عمرانی با هدف تنبیه نمودن کارگران و مسئولان این پروژه اقدام به منهدم نمودن دستگاه‌های در حال فعالیت نمودند.

وی افزود: پس از این اقدام ما نیروهای امنیتی لیویز و پلیس اقدام به تعقیب اعضای گروه ما نمودند که نهایتاً منجر به درگیری میان دو طرف منجر گردید و در جریان این درگیری یک نظامی لیویز را به هلاکت رسانده و 4 تن دیگر را به همراه سلاح به اسارت گرفتیم.

ارسال نظر

 
1