خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو نفر در عملیات ارتش پاکستان در مناطق خاران، هرنایی و آواران بلوچستان
کد خبر :1347729109

17:03 1399/11/21


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, خاران, سازمان اطلاعات پاکستان, شهروندان بلوچ, عملیات نظامی, نیروهای امنیتی پاکستان, هرنائی,

عملیات نظامی ارتش پاکستان در مناطق مختلف شهرستان های خاران، هرنائی و آواران ایالت بلوچستان ادامه دارد و در جریان این عملیات دو تن از شهروندان بلوچ بازداشت و ناپدید شده اند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| عملیات نظامی ارتش پاکستان در مناطق مختلف شهرستان های خاران، هرنائی و آواران ایالت بلوچستان ادامه دارد و در جریان این عملیات دو تن از شهروندان بلوچ بازداشت و ناپدید شده اند.

طبق اطلاعات دریافت شده از سوی منابع آگاه، نیروهای ارتش پاکستان در مناطق مختلف شهرستان خاران پیشروی داشته اند و عملیات جستجوی خانه به خانه منطقه کلان نیز ادامه دارد، همزمان با این عملیات نیروهای ارتش پاکستان با استقرار در معابر ورودی شهر تمامی رفت و آمدها را کنترل می کنند.

طبق گفته منابع محلی نیروهای ارتش پاکستان در جریان عملیات در منطقه کلان دو شهروند بلوچ که اسامی آنها تاکنون منتشر نشده است را بازداشت و با خود به همراه بردند.

همچنین خبرهای واصله حاکی از ادامه عملیات ارتش پاکستان در مناطق کوهستانی هرنایی می باشد و بالگردهای ارتش در حال گشت زنی در منطقه زاوی و دیگر نواحی حومه می باشند و دسترسی مردم این مناطق به مسیرهای عبور و مرور نیز مسدود شده است، این در حالی است که مقامات ارتش پاکستان تاکنون هیچ بیانیه ای در خصوص این عملیات ها صادر نکرده اند.

ارسال نظر

 
1