خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو نفر از شهروندان بلوچ در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در کیچ و حب
کد خبر :1400353486

15:42 1399/05/27


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, حب, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, کیچ,

دو شهروند دیگر بلوچ از اهالی مناطق کیچ و حب ایالت بلوچستان توسط ارتش پاکستان و سرویس های اطلاعاتی را بازداشت و ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دو شهروند دیگر بلوچ از اهالی مناطق کیچ و حب ایالت بلوچستان توسط ارتش پاکستان و سرویس های اطلاعاتی را بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای ارتش پاکستان به همراه ماموران سرویس های اطلاعاتی طی عملیاتی در  منطقه جنگی خان در شهر صنعتی حب یک شهروند بلوچ به نام ماستر مختیار علی زباد از اهالی منطقه کولواه را بازداشت و ناپدید نمودند.

نیروهای ارتش پاکستان همچنین در عملیاتی در منطقه گورکوپ سری کلگ استان کیچ یک جوان بلوچ به نام آصف فرزند میار بلوچ را ربودند به صورتی که تاکنون هیچ خبری از وی در دست نیست.

نیروهای ارتش پاکستان از سوی دیگر از شش روز گذشته عملیات نظامی را در مناطق گچک، سولیر و پشتکوه بلوچستان آغاز نموده اند، در جریان این عملیات منازل اهالی این منطقه به صورت خانه به خانه مورد جستجو و بازرسی قرار گرفت و مسیرهای رفت و آمد در این مناطق نیز به صورت کامل مسدود می باشد.

نیروهای ارتش پاکستان در جریان این عملیات و جستجوی خانه به خانه به اذیت و آزار اهالی منطقه پرداخته و چندین تن از ساکنان این مناطق را نیز بازداشت و ناپدید نمودند، جزئیات افراد بازداشت شده به علت عدم دسترسی به مسیرهای ارتباطی منتشر نگردیده است.

ارسال نظر

 
1