خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو مرتبه شهروند بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :665668427

14:34 1400/01/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی پاکستان یک شهروند بلوچ از اهالی شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان را برای دومین مرتبه بازداشت و ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی پاکستان یک شهروند بلوچ از اهالی شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان را برای دومین مرتبه بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان شب گذشته طی عملیاتی در شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان با یورش به منزل وسیم فرزند محمد عیسی وی را بازداشت و سپس به مکان نامشخص منتقل نمودند.

گفتنی است وسیم بلوچ پیش از این در سال 2016 میلادی به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و پس از گذشت یک سال آزاد گردید.

لازم به ذکر است اگرچه طی روزهای اخیر آزادی چندین تن از شهروندان بلوچ از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان گزارش شده است، اما همزمان چندین شهروند بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان تحت بازداشت قرار گرفته اند.

از سوی دیگر نیروهای دایره مبارزه با تروریسم نیز در عملیات ساختگی 5 شهروند ربوده شده بلوچ را در مستونگ به ضرب گلوله به قتل رسانده و اعلام نمودند این افراد قصد عملیات تروریستی داشتند که در عملیات به هنگام نیروهای امنیتی نافرجام گذاشته شد، این در حالی است که طبق گفته اعضای خانواده افراد به قتل رسیده در این عملیات ساختگی تمامی این افراد از چندین ماه و سال در بند سرویس های اطلاعاتی بودند.

ارسال نظر

 
1