خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو فرد توسط نیروهای امنیتی از سند
کد خبر :1232321902

16:39 1399/05/25


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده سند, صدای افراد ربوده شده سند, کراچی,

طبق اظهارات صدای افراد ربوده شده سند، نیروهای امنیتی ساعت 2 بامداد شب جمعه طی عملیاتی در منطقه دوکری، آصف و مظهر جویو دو برادر زاده تاج جویو نویسنده سندی را از منزلشان ربودند.


سند: به گزارش راز نیوز| طبق اظهارات صدای افراد ربوده شده سند، نیروهای امنیتی ساعت 2 بامداد شب جمعه طی عملیاتی در منطقه دوکری، آصف و مظهر جویو دو برادر زاده تاج جویو نویسنده سندی را از منزلشان ربودند. براساس جزئیات، قبل از این نیز سارنگ جویو هماهنگ کننده انجمن بیداری سند فرزند تاج جویو مورخ دوشنبه 20 مرداد توسط نیروهای امنیتی ربوده شده است.

صدای افراد ربوده شده سند در ادامه بیانیه خود ابراز داشت که ارتش پاکستان اقدامات ظالمانه خود در این ایالت را به حداکثر رسانده و سارنگ جویو فردی که موضوع افراد ربوده شده از سراسر این ایالت را برجسته و مطرح می کرد را نیز ربوده است.

گفتنی است نیروی پلیس اعتراضات صدای افراد ربوده شده سند که از باشگاه مطبوعاتی کراچی تا منزل فرماندار ایالت راه افتاده بود را نیز در نقاط مختلف متوقف کرد که موجب درگیری میان دو طرف شد. نیروی پلیس اجازه رسیدن معترضان به منزل فرماندار را نداده و قبل از آن اعتراضات را متوقف کرد. طبق اظهارات سازمان صدای افراد ربوده شده سند، اعتراضات همچنان مقابل باشگاه مطبوعاتی کراچی برای آزادی افراد ربوده شده از جمله افراد ملی گرا ادامه دارد و در صوت عدم آزادی این افراد، اعتراضات در سراسر سند گسترش خواهد یافت.  

ارسال نظر

 
1