خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو شهروند پاکستانی بوسیله ارتش پاکستان در بلوچستان
کد خبر :342081337

11:49 1399/03/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, بلوچستان, پاکستان, ربوده شدن, سند, شکنجه,

نیروهای ارتش پاکستان در منطقه کیچ بلوچستان دو تن از شهروندان بلوج را پس از بازداشت به منطقه ای نامشخص منتقل کردند که هیچ خبری از آنها دریافت نشده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای ارتش  پاکستان در منطقه کیچ بلوچستان دو تن از شهروندان بلوج را پس از بازداشت  به منطقه ای نامشخص منتقل کردند که هیچ خبری از آنها دریافت نشده است.
این دو شهروند ربوده شده توسط ارتش پاکستان حکیم فرزند عباس و ذاکر فرزند محمد نام دارند.

طبق گفته منابع محلی حکیم به دلیل آزار و اذیت های ارتش به اجبار اقدام به مهاجرت به این منطقه کرده بود، وی در یکی از روستاهای شهر تربت به نام مری کلات به همراه خانواده اش سکونت داشت.
ارتش پاکستان حکیم را در همان روستای مری کلات و ذاکر را نیز در شهر پنجگور بازداشت کرده و آنها را به منطقه ی نامشخص منتقل کردند به صورتی که هیچکس خبری از آنها دریافت نکرده است.
لازم به ذکر است به علت آزار و اذیت ارتش پاکستان اکثر مردم بلوچستان به اجبار به شهر و روستاهای بلوچستان و سند مهاجرت می کنند و در وضعیتی دشوار و اسفناک به سر می برند.
اما در این شرایط هم آزار و اذیت های ارتش کاهش نمی یابد، هر از گاهی ارتش پاکستان این افراد را بازداشت  کرده و آنها را ناپدید میکند. بعضی از افراد پس از شکنجه های زیاد آزاد می شوند، در حالی که بیشتر این افراد سالها در زندان به سر می برند و هنوز آزاد نشده اند.

ارسال نظر

 
1