خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو شهروند دیگر بلوچ از منطقه کردگاپ به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :564284559

10:39 1400/06/10


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و ماموران سرویس های اطلاعاتی طی عملیات مشترک دو نوجوان بلوچ از اهالی منطقه کردگاپ شهرستان مستونگ را بازداشت و به همراه خود بردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و ماموران سرویس های اطلاعاتی طی عملیات مشترک دو نوجوان بلوچ از اهالی منطقه کردگاپ شهرستان مستونگ را بازداشت و به همراه خود بردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ذاکر بلوچ فرزند محمد یوسف و مدثر فرزند تکری سیف الله روز گذشته در حالی که از کردگاپ به سوی نوشکی در حال سفر بودند توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان بازداشت و ناپدید شدند.

گفتنی است پس از ربوده شدن این دو نوجوان بلوچ، نیروهای سپاه مرزی(FC) و ماموران لباس شخصی سازمان های امنیتی پاکستان با محاصره نمودن منطقه به منزل ذاکر بلوچ یورش برده و ضمن تخریب اموال و وسایل منزل به جستجو پرداختند، نیروهای سپاه مرزی همچنین افراد موجود در زمین های بازی فوتبال و کریکت واقع در محله را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

لازم به ذکر است خانواده این دو نوجوان ربوده شده در وضعیت نگرانی و ترس به سر می برند، زیرا طی روزهای اخیر چندین تن از افراد ربوده شده بلوچ که از چندین ماه و حتی سال در بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان قرار داشتند در عملیات های ساختگی نیروهای امنیتی به اتهام تروریست بودن به قتل رسیده اند.

ارسال نظر

 
1