خبر فوری

 
ربوده شدن دو شهروند بلوچ از مناطق مشکه و پنجگور ایالت بلوچستان
کد خبر :1721649615

11:51 1398/11/30


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, اطلاعات پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, پنجگور, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, مشکه,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در عملیات های جداگانه ای دو شهروند بلوچ را از مناطق مشکه استان آواران و پنجگور بازداشت و به مکان نامشخص منتقل نمودند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در عملیات های جداگانه ای دو شهروند بلوچ را از مناطق مشکه استان آواران و پنجگور بازداشت و به مکان نامشخص منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز گذشته طی عملیاتی یک شهروند بلوچ به نام ندیم فرزند علی مراد را منطقه «میانی قلات» از توابع مشکه را بازداشت و به مکان نامشخص منتقل نمودند.

طبق گفته منابع محلی پس از حمله مسلحانه افراد ناشناس به ایست و بازرسی ارتش پاکستان در منطقه مشکه، نیروهای امنیتی ارتش با یورش به مناطق مسکونی میان قلات اقدام به اذیت و آزار مردم نموده و یک شهروند بلوچ به نام ندیم پس از بازداشت ناپدید نمودند.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین یک شهروند دیگر بلوچ را از بازار مرکزی شهر پنجگور ایالت بلوچستان بازداشت و به مکان نامشخص منتقل نمودند.

طبق جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان 27 بهمن ماه جاری یک شهروند بلوچ به نام شوکت محمد را زمانی که وی برای تعمیر خود به گاراژی واقع در بازار مرکزی پنجگور رفته بود بازداشت نمودند.

ارسال نظر

 
1