خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو شهروند بلوچ از شهرهای گوادر و کویته به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :463815825

13:20 1400/06/06


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, بندر گوادر, دانشجویان بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, ماهیگیر,

ماموران سازمان های اطلاعاتی پاکستان در عملیات های جداگانه در شهرهای گوادر و کویته ایالت بلوچستان دو شهروند بلوچ را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ماموران سازمان های اطلاعاتی پاکستان در عملیات های جداگانه در شهرهای گوادر و کویته ایالت بلوچستان دو شهروند بلوچ را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و ماموران سازمان های اطلاعاتی پاکستان در عملیاتی مشترک در شهر بندری گوادر رئیس اتحادیه ماهیگیران به نام یونس انور پدی را ربودند.

طبق گفته اعضای ارشد اتحادیه ماهیگیران یونس انور بدی در منطقه زرشید گوادر به همراه دوستان در حال گفتگو بود که نیروهای مسلح وی را بازداشت و به همراه خود بردند.

ماهیگیران بلوچ با محکوم نمودن شدید این اقدام سازمان های امنیتی اعلام داشتند ربوده شدن یونس به دلیل مجاهدت های وی علیه ماهیگیری غیر قانونی چین در آب های بندر گوادر و اعتراض به این اقدام غیر قابل قبول است.

آنان اعلام داشتند سازمان های امنیتی رهبر ما را آزاد کنند و چنانچه معتقدند که وی مرتکب جرم شده است ظرف مدت 24 ساعت وی را در یکی از مجامع قضایی ارائه و محاکمه نمایند.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین در یک عملیات جداگانه در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان یک دانشجوی بلوچ به نام نور خان از ساکنان شهر تربت را بازداشت و به محل نامشخص منتقل کردند.

گفتنی است نور خان پیش از این نیز در سال 2019 میلادی به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده بود که پس از آن آزاد شد.

ارسال نظر

 
1