خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو شهروند بلوچ از شهرهای سبی و کویته ایالت بلوچستان به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1197062652

10:07 1399/12/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان سبی, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و ماموران سرویس های اطلاعاتی طی عملیات مشترک در کویته و سبی ایالت بلوچستان دو شهروند بلوچ را بازداشت و ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و ماموران سرویس های اطلاعاتی طی عملیات مشترک در کویته و سبی ایالت بلوچستان دو شهروند بلوچ را بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع محلی، نیروهای امینتی ارتش پاکستان یک شهروند بلوچ به نام زرین خان مرگیانی فرزند عزیزو را در منطقه بادرا از توابع شهرستان سبی ایلات بلوچستان بازداشت نمودند.

طبق گفته منابع آگاه مقامات امنیتی ارتش پاکستان این شهروند بلوچ را به یکی از اردوگاه ارتش فراخواندند و سپس وی را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند به صورتی که تاکنون هیچ اطلاعی از محل بازداشت وی منتشر نشده است.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین روز گذشته طی عملیاتی در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان یک دانشجوی بلوچ به نام نوید فرزند قدیر که در شهر ملتان ایالت پنجاب مشغول به تحصیل بود را از شهر کویته ربودند.

طبق اطلاعات منتشر شده این دانشجوی رشته مهندسی شیمی با پایان امتحانات خود در حال بازگشت به منزل خود در تربت بود که در مسیر کویته به تربت به دست نیروهای امنیتی ارتش و ماموران لباس شخصی سازمان های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و به زندان های مخوف اطلاعاتی منتقل گردید.

ارسال نظر

 
1