خبر فوری

 
ربوده شدن دو شهروند بلوچ از جمله یک روزنامه نگار توسط مناطق مختلف بلوچستان پاکستان
کد خبر :311115960

15:57 1397/12/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, تفتان, سازمان اطلاعات پاکستان, گوادر, نیروهای امنیتی پاکستان,

دو شهروند بلوچ از جمله یک روزنامه نگار از مناطق مختلف بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شدند.


 

کویته: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری بلوچستان، دو شهروند بلوچ از جمله یک روزنامه نگار از مناطق مختلف بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شدند.

بر اساس گزارش واصله به خبرگزاری بلوچستان پست، یک خبرنگار فعال بلوچ به نام نعمت الله بلوچ، دو روز پیش توسط نیروهای امنیتی ارتش و ماموران سازمان اطلاعات پاکستان از منطقه تفتان بازداشت شد.

این خبرنگار همواره به پوشش خبری اقدامات نیروهای امنیتی و ماموران سازمان اطلاعاتی و اذیت و آزار مردم می پرداخته است و بر همین اساس سازمان اطلاعات پاکستان وی را بازداشت و به مکان نامشخصی منتلف نمودند، همچنین طبق گفته منابع محلی وی را در حین بازداشت مورد ضرب و شتم و اذیت و آزار قرار دادند.

لازم بذکر است پیش از این نیز نیروهای امنیتی پاکستان، خبرنگاران متعددی را که اخبار مربوط به گروه های آزادی خواه و اقدامات ضد انسانی ارتش و سازمان اطلاعات پاکستان را تحت پوشش خبری قرار میدادند را بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل نموده اند که اجساد مجروح برخی از آنان کشف گردیده است.

نیروهای امنیتی پاکستان همچنین یک شهروند نوجوان بلوچ را از گوادر بلوچستان بازداشت نموده اند.

بر اساس گزارش منابع محلی، محمد پرویز فرزند رسول بخش در دبی به کارگری مشغول بود، اکنون برای گذراندن ایام تعطیلات به منزل خود بازگشته بود که توسط نیروهای امنیتی ارتش و ماموران سازمان اطلاعات پاکستان بازداشت شد.

ارسال نظر

 
1