خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو دانشجوی بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان از مناطق نوشکی و حب
کد خبر :997899032

13:39 1401/02/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, دانشجویان بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی پاکستان و نهادهای اطلاعاتی طی عملیات های جداگانه در مناطق نوشکی و حب چوکی ایالت بلوچستان دو دانشجوی بلوچ را بازداشت و ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی پاکستان و نهادهای اطلاعاتی طی عملیات های جداگانه در مناطق نوشکی و حب چوکی ایالت بلوچستان دو دانشجوی بلوچ را بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان اوایل ماه جاری میلادی مطابق با 11 اردیبهشت ماه طی عملیاتی در منطقه بهوانی شهر صنعتی حب با یورش به منزل یک دانشجوی بلوچ به نام یاسر فرزند حمید را بازداشت و به همراه خود بردند.

نهادهای اطلاعاتی پاکستان و نیروهای نظامی علاوه بر این به منزل یک دانشجوی بلوچ رشته پزشکی به نام عتیق در نوشکی وی را ربودند.

پدر این دانشجوی بلوچ به مرکز پلیس منطقه نوشکی اطلاع داد ماموران لباس شخصی و نیروهای نظامی با ورود به منزل وی فرزند او به نام عتیق را مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس به همراه خود بردند.

ارسال نظر

 
1