خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو دانشجو و آزادی دو شهروند دیگر بلوچ از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1784525120

14:38 1400/12/19


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

دو تن از دانشجویان بلوچ از اهالی شهرستان کیچ روز گذشته به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده و همزمان دو شهروند دیگر بلوچ از اهالی گومازی نیز از بند سرویس های اطلاعاتی آزاد و به منزل خود بازگشتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دو تن از دانشجویان بلوچ از اهالی شهرستان کیچ روز گذشته به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده و همزمان دو شهروند دیگر بلوچ از اهالی گومازی نیز از بند سرویس های اطلاعاتی آزاد و به منزل خود بازگشتند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و ماموران سرویس های اطلاعاتی شب گذشته طی عملیاتی با یورش به منزلی واقع در منطقه گومازی شهرستان کیچ دو دانشجوی مرکز آموزشی بی آر سی کیچ به نام های خالد منیر و سلمان غفور را بازداشت و به همراه خود بردند.

از سوی دیگر دو شهروند ربوده شده بلوچ از منطقه گومازی به نام های شعیب فرزند ابراهیم و سلیم فرزند ولی محمد از بند زندان های مخوف اطلاعات پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشتند.

ارسال نظر

 
1