خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو تن از شیعیان مقیم شهر کراچی توسط نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1432665640

17:52 1398/03/10


برچسب ها : افراد ربوده شده, سند, شیعه, کراچی,

نیروهای نقاب پوش امنیتی سازمان های اطلاعاتی پاکستان طی عملیاتی در شب چهارشنبه دو فرد شیعه از اهالی پاراچنار ایالت خیبر پختون خوا با نام های منظر و کامران که نسبت پدر و پسری با یکدیگر داشتند را هنگام سحری با یورش به منزل واقع در اورنگی تاون کراچی ، آنها را ربودند.


 

کراچی: به گزارش رازنیوز، نیروهای نقاب پوش امنیتی سازمان های اطلاعاتی پاکستان طی عملیاتی در شب چهارشنبه دو فرد شیعه از اهالی پاراچنار ایالت خیبر پختون خوا با نام های منظر و کامران که نسبت پدر و پسری با یکدیگر داشتند را هنگام سحری با یورش به منزل واقع در اورنگی تاون کراچی ، آنها را ربودند.
صفحه جنبش افراد ربوده شده شیعه با تایید خبر فوق نوشت: افراد در هنگام سحر روز 8 خرداد ماه ربوده شدند و متاسفانه مجددا ربودن شیعیان آغاز شده است. از سرتاسر پاکستان 80 تن ربوده شدند که 30 تن از آنان از اهالی شهر کراچی هستند. در گزارش های قبلی به این نکته که 32 تن از افراد ربوده شده شیعه درپی تحصن شیعیان مقابل منزل ریاست جمهوری پاکستان در کراچی ظاهر و تحویل مقامات قضایی یا آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشته بودند را منتشر کرده بودیم، اما متاسفانه گویا موج جدیدی از ربودن افراد شیعه توسط نقاب پوش های امنیتی آغاز شده است. 

 

 

ارسال نظر

 
1