خبر فوری

 
 
ربوده شدن ده شهروند بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1520259059

13:41 1401/03/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در عملیات های جداگانه در نقاط مختلف ایالت بلوچستان ده شهروند بلوچ را بازداشت و به محل ناشناس منتقل نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در عملیات های جداگانه در نقاط مختلف ایالت بلوچستان ده شهروند بلوچ را بازداشت و به محل ناشناس منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در مناطق مشکه، حب و کویته 10 تن از شهروندان بلوچ را ربودند.

ناصر بلوچ از رهبران جنبش ملی بلوچ طی پیامی در شبکه توییتر عنوان داشت ظلم و جنایت از سوی نیروهای پاکستانی و نقض حقوق بشر همچنان در بلوچستان تداوم دارد.

وی افزود: نیروهای امنیتی پاکستان هفته گذشته در منطقه مشکه بلوچستان 6 تن از اعضای یک خاندان را ربودند که اسامی آنان عبارت است از خدا بخش، علی خان فرزند خدا بخش، قادر فرزند خدابخش، ثناء الله، شبیر فرزند ثناء الله و حسن فرزند ثناء الله.

از سوی دیگر صدای افراد ربوده شده بلوچ که در زمینه آزادی افراد ربوده شده به دست نهادهای امنیتی و اطلاعاتی فعالیت دارد به نقل از اعضای خانواده افراد ربوده شده اعلام داشت: دوست محمد فرزند خدا بخش مری، محمد اسماعیل فرزند کریم خان مری حوالی ساعت 3 بامداد چهارشنبه مورخ 4 خرداد ماه از منطقه نیو کاهان ربوده شدند.

همچنین دو تن از اقوام این دو فرد به نام منگل فرزند غلام حیدر مری و گلزار فرزند علی مراد مری نیز مورخ دهم خرداد ماه از کمربندی نادار منطقه حب توسط افراد مسلح ناشناس ربوده شدند.

علاوه بر این اطلاعات واصله از منطقه مستونگ حاکی از آن است که عرفان بنگلزئی از کارکنان بنیاد خیریه المدد از بند سرویس‌های اطلاعاتی آزاد و به منزل خود بازگشت.

ارسال نظر

 
1