خبر فوری

 
ربوده شدن جوانان از محل تظاهرات شیعیان مقابل منزل دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :709278303

18:23 1398/02/08


برچسب ها : ارتش, اطلاعات, افراد بوده شده, پاکستان, تظاهرات, شیعه, کراچی,

نیروهای پلیس ایالت سند به دستور فرماندار ایالت سند، تعدادی از جوانان شیعه و رانندگان اتوبوس های تظاهرات کنندگان را از محل تظاهرات مسالمت آمیز شیعیان علیه ربوده شدن افراد مقابل منزل دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان ربودند .


 

 

به گزارش رازنیوز، نیروهای پلیس ایالت سند به دستور فرماندار ایالت سند، تعدادی از جوانان شیعه و رانندگان اتوبوس های تظاهرات کنندگان را از محل تظاهرات مسالمت آمیز شیعیان علیه ربوده شدن افراد مقابل منزل دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان ربودند، که این امر موجب شعله ور تر شدن خشم تظاهرات کنندگان شد. راشد رضوی رهبر جنبش افراد ربوده شده شیعه طی سخنرانی در تظاهرات خطاب به دولت ایالت سند گفت: درصورتیکه طی یک ساعت آینده افراد ربوده شده افراد ما آزاد نشوند، ما نیز بزرگراه فیصل را مسدود خواهیم کرد. درحالی که این تظاهرات به طور گسترده ای در فضای مجازی توسط صفحات شیعیان پشتیبانی و منتشر می شود، اما تاکنون هیچ یک از مقامات دولتی در این تظاهرات حضور نیافته اند.
فاروق ستار عضو جنبش ملی متحد MQM با حضور در تظاهرات و انتقاد شدید از اقدامات غیر قانونی دولت پاکستان درخصوص ربودن افراد بیگناه، ابراز داشت، درصورتیکه افراد ربوده شده مرتکب جنایتی شده اند باید آنان را در دادگاه ها و تحت قوانین ملی مجازات کنند، ربودن افراد اقدامی غیر انسانی و غیر قانونی است.
خانواده های افراد ربوده شده نیز طی مصاحبه مطبوعاتی بیان داشتند که نیروهای اطلاعاتی نیمه های شب بدون اذن دخول وارد منزل مان شده و جوانان بیگناه ما را ربودند. یورش و حملات شبانه نیروها اقدامی غیر انسانی و غیر قانونی است، چنین عملی بی اعتنایی به حریم خصوصی خانواده ها است.
 
 

 

 

 

 

ارسال نظر

 
1