خبر فوری

 
 
ربوده شدن جوان بلوچ بوسیله گروه مورد حمایت ارتش پاکستان در منطقه گرمکان
کد خبر :826916066

16:48 1400/04/15


برچسب ها : افراد ربوده شده, افراد مسلح بلوچ, جوخه مرگ, نیروهای ارتش پاکستان,

نیروهای ارتش پاکستان یک جوان بلوچ را ربوده و یک نفر را زخمی کردند، عصر روز گذشته در منطقه گرمکان واقع در پنجگور ایالت بلوچستان افراد مسلح سوار بر وسیله نقلیه یک جوان بلوچ را ربوده و به سمت دوست او تیراندازی کردند


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای ارتش پاکستان یک جوان بلوچ را ربوده و یک نفر را زخمی کردند، عصر روز گذشته در منطقه گرمکان واقع در پنجگور ایالت بلوچستان افراد مسلح سوار بر وسیله نقلیه یک جوان بلوچ را ربوده و به سمت دوست او تیراندازی کردند، فرد ربوده شده اسامه فرزند الهی بخش نام دارد.

پلیس بلوچستان پس از تایید این حادثه گفت: افراد مسلح سوار بر وسیله نقلیه در منطقه گرمکان از اسامه و دوستش خواستند سوار خودرو شوند در همین حال اسامه سوار خودرو شد، میر عالم قصد فرار داشت که بوسیله تیر اندازی افراد مسلح زخمی شد آنها اسامه را با خود بردند، لازم به ذکر است که اسامه و دوستش ساکن گرمکان هستند.

به گفته منابع محلی آدم ربایان به جوخه مرگ کلیم الله تعلق دارند که مورد حمایت دولت هستند، گروه کلیم الله در گذشته آزادی خواه بودند که بعدا به ارتش پاکستان تسلیم شده و اکنون این گروه ریاست جوخه مرگ که مورد حمایت دولت است را بر عهده دارد.

کلیم الله خود ساکن گرمکان است و درابتدا عضو ارتش ازادیبخش بلوچ بود که بعدها عضو جبهه ازادی خواه بلوچ شد، وی بعد ها تسلیم ارتش پاکستان شد.

لازم به ذکر است که ارتش پاکستان گروه های مختلف مسلح را در بلوچستان تشکیل داده است، این گروه ها متهم به این هستند که توسط ارتش پاکستان حمایت می شوند تا علیه آزادی خواهان پیکار کنند و در این امر به آنها آزادی کامل داده شده است.

ارسال نظر

 
1