خبر فوری

 
ربوده شدن 7 نفر در عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در منطقه آواران
کد خبر :226970506

11:43 1397/11/23


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده, شهروندان بلوچ, عملیات نظامی,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان با عملیاتی در منطقه جاو و پیراندر از توابع آواران واقع در ایالت بلوچستان، 7 نفر از شهروندان محلی را بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل نمودند.


 

کویته: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دیلی سنگر، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان با عملیاتی در منطقه جاو و پیراندر از توابع آواران واقع در ایالت بلوچستان، 7 نفر از شهروندان محلی را بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ارتش پاکستان طی یک عملیات نظامی 4 نفر به نام های کریم جان فرزند الله داد، پهلان فرزند الله داد، اسدالله فرزند میا پسند، کریم فررزند خدابخش را از منطقه جاو ربودند.

لازم بذکر است عملیات نظامی ارتش پاکستان از چند روز گذشته در مناطق مختلف جاو آغاز شده است، در منطقه کوچک جاو بیش از چهل مرکز ایست و بازرسی کوچک و بزرگ از سوی ارتش ایجاد گردیده است و نیروهای کمکی ارتش در حال ورود به منطقه توبوکدار جاو هستند.

همچنین نیروهای امنیتی ارتش 3 نفر از شهروندان محلی به نام های برکت فرزند قادر بخش، علی بخش فرزند صاحب داد و عبدالله فرزند قادر بخش را از ناحیه لوپ منطقه پیراندر بازداشت نموده و به مکان نامشخصی انتقال دادند.

ارسال نظر

 
1