خبر فوری

 
 
ربوده شدن 7 نفر از شهر کراچی و نقاط مختلف ایالت بلوچستان به دست سرویس های امنیتی پاکستان
کد خبر :1689078635

14:40 1401/01/25


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کراچی,

سرویس های اطلاعاتی پاکستان طی عملیات هایی در شهر کراچی مرکز ایالت سند و همچنین در نقاط مختلف ایالت بلوچستان 7 شهروند بلوچ را ربودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرویس های اطلاعاتی پاکستان طی عملیات هایی در شهر کراچی مرکز ایالت سند و همچنین در نقاط مختلف ایالت بلوچستان 7 شهروند بلوچ را ربودند.

طبق اطلاعات منتشر شده، ماموران سرویس های امنیتی پاکستان یک شهروند بلوچ از اهالی منطقه لیاری شهر کراچی به نام لالا ارشد فرزند محمد حسن را بازداشت و به محل ناشناس منتقل نمودند.

علاوه بر این طی عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در منطقه گومازی شهرستان کیچ 6 شهروند بلوچ بازداشت و ناپدید شدند.

بر اساس اعلام منابع محلی، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در این عملیات 6 نفر به نام های محب شیران، شعیب محمد شاه، واجو واحد، فرید یونس و مبارک دلمراد را ربودند.

به گفته این منابع، دو تن از افراد ربوده از اهالی شهرستان خضدار ایالت بلوچستان می باشند و در گومازی مشغول فعالیت های ساخت و ساز هستند، این دو فرد پیش از این نیز به دست نیروهای امنیتی ربوده شده و پس از گذشت مدتی آزاد شده اند.

گفتنی است تنها طی هفته جاری ربوده شدن بیش از 20 شهروند از نقاط مختلف ایالت بلوچستان گزارش شده است.

ارسال نظر

 
1