خبر فوری

 
 
ربوده شدن 7 تن از افراد بلوچ توسط نیروهای امنیتی
کد خبر :1788561850

10:47 1401/01/05


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, افراد مفقود شده, بلوچستان, پاکستان, پنجگور, ربایش, نیروهای امنیتی, کویته,

7 تن از افراد بلوچ طی عملیات های مختلف نیروهای امنیتی پاکستان در نقاط مختلف ایالت بلوچستان دستگیر و سپس مفقود شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| 7 تن از افراد بلوچ طی عملیات های مختلف نیروهای امنیتی پاکستان در نقاط مختلف ایالت بلوچستان دستگیر و سپس مفقود شدند.

براساس گزارش ، نیروی سپاه مرزی FC و دایره مبارزه با تروریسم CTD مورخ یکم فروردین ماه طی عملیاتی مشترک علیه یک منزل در محدوده کلانتری نیروی لیویز واقع در شهر خاران، امتیاز فرزند عبدالحمید را دستگیر و دستگاه موبایل و لپ تاپ وی را نیز ضبط کردند.

سپس نیروهای امنیتی طی عملیاتی در منطقه کلان، رضوان احمد فرزند عبد الباسط و مطیع الله را دستگیر و به مکان نامشخصی منتقل کردند. همچنین اختر فرزند افضل نیز طی عملیاتی جداگانه در منطقه "ود" مورخ 3 فروردین دستگیر و پس از چند ساعت اسارت آزاد شد.

از طرفی براساس گزارش های محلی، نیروهای مسلح وابسته به جوخه مرگ تحت حمایت ارتش پاکستان طی یورش به یک منزل در شهرستان پنجگور، علاوه بر ضرب و شتم زنان و کودکان، غنی فرزند لشکری را دستگیر و مفقود کردند.

براساس گزارش صدای افراد ربوده شده بلوچ، دو تن از دیگر جوانان بلوچ نیز به نام های عبدالباسط فرزند عبدالغنی و گل زیب فرزند محمد عظیم به ترتیب مورخ 28 بهمن و 1 اسفند 1400 طی یورش نیروهای امنیتی به منازل این افراد در شهر کویته دستگیر و مفقود شده اند.

ارسال نظر

 
1