خبر فوری

 
 
ربوده شدن 6 شهروند بلوچ از بندر گوادر پاکستان و آزادی یک شهروند ربوده شده در کویته
کد خبر :2038349333

09:51 1400/03/27


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, بندر گوادر, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان شب گذشته طی عملیاتی در بندر گوادر ایالت بلوچستان 6 شهروند بلوچ را بازداشت و ناپدید نمودند، همچنین یک شهروند ربوده شده به دست نیروهای امنیتی پاکستان از شهر کویته نیز آزاد و به منزل خود بازگشت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان شب گذشته طی عملیاتی در بندر گوادر ایالت بلوچستان 6شهروند بلوچ را بازداشت و ناپدید نمودند، همچنین یک شهروند ربوده شده به دست نیروهای امنیتی پاکستان از شهر کویته نیز آزاد و به منزل خود بازگشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه محلی، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و ماموران سرویس های اطلاعاتی این کشور شب گذشته در عملیاتی مشترک در منطقه اسماعیل وارد شهر بندری گوادر با یورش به منازل شهروندان بلوچ زنان و کودکان را مورد اذیت و آزار قرار دادند.

نیروهای امنیتی و ماموران سرویس های اطلاعاتی در جریان این عملیات 6 تن از اهالی این منطقه را بازداشت و ناپدید نمودند که تنها اسامی 3 تن از آنان شناسایی و اعلام شده است که عبارتند از: صلاح فرزند منیر، قادر داد فرزند دین محمد و یاسر فرزند حمید.

از سوی دیگر جوان تیک تاکر بلوچ به نام سمیع بلوچ که در ماه جاری توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان از شهر کویته بازداشت شده بود، روز گذشته از بند زندان های امنیتی آزاد و به منزل خود بازگشت.

ارسال نظر

 
1