خبر فوری

 
 
ربوده شدن 5 نفر در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در منطقه کاهان بلوچستان
کد خبر :1282783639

15:32 1399/12/08


برچسب ها : ارتش پاکستان, سبی, شهرستان کوهلو, عملیات نظامی, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در منطقه کاهان شهرستان کوهلو و شهرستان سبی ایالت بلوچستان 5 نفر از شهروندان بلوچ را بازداشت و سپس ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در منطقه کاهان شهرستان کوهلو و شهرستان سبی ایالت بلوچستان 5 نفر از شهروندان بلوچ را بازداشت و سپس ناپدید نمودند.

برا ساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز سه شنبه 5 اسفند ماه طی عملیاتی در گشتیرانی منطقه کاهان سه نفر به نام های کهیرو فرزند شاه میر مری، دینلی فرزند شاه میر مری، باغلی فرزند کشو مری را بازداشت و سپس به مکان نامشخص منتقل نمودند.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین طی عملیاتی با همکاری ماموران سازمان های اطلاعاتی یکی از اهای منطقه کاهان به نام گل بهار را به همراه فرزندش بازداشت نمودند.

طبق گفته منابع آگاه محلی نیروهای ارتش پاکستان در این عملیات منزل کهیرو مری را نیز به آتش کشیدند.

گفته می شود تعداد افراد ربوده شده به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان در جریان این عملیات نیروهای ارتش بیش از تعداد اعلام شده می باشد، اما به دلیل عدم دسترسی مردم محلی به سرویس های ارتباطی تاکنون اسامی کامل افراد ربوده شده اعلام نشده است.

لازم به ذکر است در حال حاضر عملیات نیروهای ارتش پاکستان با پشتیبانی بالگردهای نظامی و پهپادهای جاسوسی در منطقه بمبور ادامه دارد.

 

ارسال نظر

 
1