خبر فوری

 
ربوده شدن 5 نفر در عملیات ارتش پاکستان در منطقه جاو ایالت بلوچستان
کد خبر :1386366045

09:37 1397/11/14


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده, سازمان اطلاعات پاکستان, شهروندان بلوچ,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ادامه عملیات جستجو و بازرسی خود در منطقه جاو ایالت بلوچستان، 5 نفر از اهالی منطقه را ربودند.


 

کویته: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دیلی سنگر، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ادامه عملیات جستجو و بازرسی خود در منطقه جاو ایالت بلوچستان، 5 نفر از اهالی منطقه را ربودند.

طبق اطلاعات بدست آمده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان 5 نفر از شهروندان محلی را از منازلشان در منطقه کور سکر از توابع منطقه جاو بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل نمودند.

اسامی افراد بازداشت شده به این شرح اعلام گردیده است: حسین فرزند پیرو، حسن فرزند صبرو، عرض محمد فرزند عبدالکریم، واحدبخش فرزند حدو، پندوک فرزند رحمت.

لازم بذکر است نیروهای امنیتی در اوایل سال گذشته میلادی نیز یکی از اعضای این خانواده به نام عبدالغنی فرزند مراد بخش را ربودند به صورتی که تاکنون از وی خبری در دست نیست.

همچنین یکی دیگر از اعضای این خانواده به نام الهی بخش فرزند پیر از ایست و بازرسی حب توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شد.

گفتنی است عملیات نیروهای امنیتی ارتش و ماموران سازمان اطلاعات پاکستان در منطقه جاو ایالت بلوچستان با شدت و جدیت ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1