خبر فوری

 
ربوده شدن 5 فرد بلوچ طی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در کیچ
کد خبر :1284917724

14:59 1399/04/10


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ,

نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیات های جستجوی عناصر مخل امنیت در مناطق مختلفی از استان کیچ، 5 فرد بلوچ را دستگیر کرده و به موقعیت نامشخصی منتقل کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیات های جستجوی عناصر مخل امنیت در مناطق مختلفی از استان کیچ، 5 فرد بلوچ را دستگیر کرده و به موقعیت نامشخصی منتقل کردند.

براساس گزارش منابع بلوچ، ارتش پاکستان طی عملیات هایی در بازار دشت جتانی، مند بلوچ آباد و دندار از کولواه، 5 فرد بلوچ به اسم مجیب، ندیم و نیاز سه برادر، غوث بخش و بلال فرزندان محمد بخش را ربود. عملیات نخست در بازار دشت جتانی رخ داد که طی این عملیات سه برادر ربوده شدند. حمله دوم نیز در منطقه مند بلوچ آباد علیه منزل فدائی سلمان بلوچ صورت گرفت که نیروهای امنیتی طی این عملیات پس از خشونت و وارد کردن فشار روانی به خانواده، پس از برداشتن تمامی موبایل های منزل، از آنجا خارج شدند. همچنین حمله سوم نیز ساعت 3 بامداد شب گذشته در دندار نگور انجام شد که ارتش طی این عملیات دو برادر را ربوده است. منابع محلی از زخمی شدن یکی از زنان این خانواده به دلیل مقاومت برای عدم ربودن دو جوان خانواده و خشونت نیروهای امنیتی خبر دادند.

ارسال نظر

 
1