خبر فوری

 
ربوده شدن 5 تن از شهروندان بلوچ منطقه مشکه توسط نیروهای ارتش پاکستان
کد خبر :978107328

12:09 1398/01/06


برچسب ها : افراد ربوده شده, سازمان اطلاعات پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ادامه اقدامات خود 5 تن از شهروندان بلوچ در منطقه مشکه را بازداشت و به منطقه نامشخصی منتقل نمودند.


 

کویته: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری بلوچستان پست، عملیات سرکوبگرانه نیروهای امنیتی ارتش پاکستان علیه شهروندان بلوچ و بازداشت و ربودن آنان بار دیگر تشدید شده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ادامه اقدامات خود 5 تن از شهروندان بلوچ در منطقه مشکه را بازداشت و به منطقه نامشخصی منتقل نمودند.

طبق گفته مقامات محلی، روز گذشته نیروهای امنیتی ارتش طی عملیات تمامی افراد مرد را از منطقه میسکی مشکه بازداشت و به اردوگاه نزدیک به منطقه منتقل نمودند و پس از ساعت ها تمامی افراد بازداشت شده به جز 5 تن آزاد شدند.

اسامی این 5 نفر که تاکنون آزاد نشده اند به این شرح اعلام گردیده است: ایوب فرزند لعل محمد ساکن بُندَکی، مجید ساکن منطقه منگلی، سراج فرزند کریم بخش ساکن منطقه میسکی و واحد بخش.

لازم بذکر است نیروهای امنیتی ارتش تاکنون صدها تن از شهروندان بلوچ را از مناطق مختلف بلوچستان بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل نموده اند که این اقدامات در روزهای اخیر تشدید یافته است.

این در حالی است که طی چند ماه اخیر اعتصاب خانواده افراد ربوده شده بلوچ در مقابل باشگاه مطبوعاتی شهر کویته در اعتراض به ربوده شدن عزیزانشان ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1