خبر فوری

 
 
ربوده شدن 4 نفر از اقشار مختلف از اهالی پنجگور به دست نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :209369611

11:27 1400/11/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان پنجگور, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیات های جداگانه در نقاط مختلف شهرستان پنجگور چهار نفر از قشرهای مختلف از جمله یک تاجر و یک فعال اجتماعی را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیات های جداگانه در نقاط مختلف شهرستان پنجگور چهار نفر از قشرهای مختلف از جمله یک تاجر و یک فعال اجتماعی را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان شب گذشته در عملیات های مختلف در نقاط گوناگون پنجگور 4 نفر به نام های ملک میران، بالاچ، عقیل و شبیر را بازداشت کردند. به غیر از ملک میران که از منطقه عیسی در شهر پنجگور بازداشت شده تمامی دیگر افراد از منطقه وشبود دستگیر شده اند.

بشیر احمد برادر ملک میران در این خصوص ابراز داشت: حوالی ساعت 4 صبح امروز نیروهای امنیتی ارتش پاکستان به منزل ملک میران برادر کوچک من در منطقه عیسی یورش برده و وی را به همراه خود بردند، نیروهای امنیتی در این عملیات خود به اذیت و آزار اهالی خانه پرداخته و اموال قیمتی را نیز به غارت بردند.

لازم به ذکر است این اقدامات پس از شکست تلخ نیروهای سپاه مرزی در مقابل جدایی طلبان مسلح بلوچ در جریان حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به اردوگاه سپاه مرزی در پنجگور و نوشکی صورت می پذیرد.

ارتش آزادی بخش بلوچ موسوم به بی ال ای 14 بهمن ماه جاری طی بیانیه ای از حمله تیپ مجید وابسته به این گروه به دو اردوگاه نیروهای سپاه مرزی ارتش پاکستان در مناطق نوشکی و پنجگور و تصرف این اردوگاه ها خبر داد.

 

ارسال نظر

 
1