خبر فوری

 
 
ربوده شدن 4 شهروند بلوچ از منطقه دیره بگتی ایالت بلوچستان پاکستان
کد خبر :75348947

15:49 1401/05/21


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان دیره بگتی, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی پاکستان در ادامه روند سرکوب شهروندان بلوچ طی عملیاتی چهار چوپان بلوچ را از دامن کوه زین واقع در شهرستان دیره بگتی بازداشت و ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی پاکستان در ادامه روند سرکوب شهروندان بلوچ طی عملیاتی چهار چوپان بلوچ را از دامن کوه زین واقع در شهرستان دیره بگتی بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حزب جمهوری خواه بلوچ با تأیید این خبر اسامی بازداشت شدگان بلوچ را به این شرح اعلام نمود: علی داد فرزند واسو بگتی، علی جان فرزند واسو بگتی، غوثو فرزند لیلا بگتی و بجلی فرزند شاهنواز بگتی.

لازم به ذکر است روند ربوده شدن شهروندان بی گناه بلوچ توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان بدون هیچ‌گونه تفهیم اتهام همچنان تداوم دارد و هر روزه ده‌ها تن از شهروندان بلوچ توسط نیروهای امنیتی ارتش بازداشت و به زندان‌های مخوف اطلاعتی منتقل می‌شوند.

علاوه بر این ده‌ها تن از این افراد ربوده شده در عملیات های دروغین و ساختگی توسط نیروهای دایره مبارزه با تروریسم و یا نیروهای سپاه مرزی هدف تیراندازی قرار گرفته و به قتل می‌رسند که با اعتراض شدید شهروندان بلوچ مواجه می‌شود.

ارسال نظر

 
1