خبر فوری

 
 
ربوده شدن 4 شهروند بلوچ از مناطق کیچ و کراچی توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1017203008

11:10 1401/02/28


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کراچی,

نیروهای امنیتی و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان در عملیات های مختلف خود در مناطق کیچ و کراچی در ایالت بلوچستان و سند 4 شهروند بلوچ را بازداشت و به محل ناشناس منتقل نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان در عملیات های مختلف خود در مناطق کیچ و کراچی در ایالت بلوچستان و سند 4 شهروند بلوچ را بازداشت و به محل ناشناس منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، فضل فرزند محمد علی، سهیل احمد فرزند محمد حیات، سلمان فرزند عثمان و صدیق فرزند جمعه اسامی افراد ربوده شده توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان می باشد.

طبق گفته منابع آگاه، فضل از منطقه بدرنگ شهر کولواه از توابع شهرستان کیچ، سهیل احمد از منطقه رحمان گوت شهر کراچی و سلمان و صدیق نیز از منطقه شهرک ملیر شهر کراچی توسط نیروهای امنیتی و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت شده اند.

بر اساس اعلام اعضای خانواده سلمان و صدیق، این دو نفر شب سه شنبه در حالی که به سمت منطقه شهرک بحریه در کراچی حرکت نمودند توسط نیروهای امنیتی بازداشت و سپس به محل ناشناس منتقل شدند.

قاضی ریحان دبیر اطلاع رسانی جنبش ملی بلوچ(BNM) با انتشار پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر ضمن تایید ربوده شدن این دو فرد افزود: در تصاویر دوربین های مداربسته می توان مشاهده کرد این دو جوان بلوچ توسط پلیس و ماموران لباس شخصی سرویس های امنیتی بازداشت شده اند.

 

ارسال نظر

 
1