خبر فوری

 
 
ربوده شدن 4 تن از جوانان شیعه پاراچنار
کد خبر :1079162393

21:29 1399/05/25


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده شیعه, پاراچنار, سپاه مرزی,

4 تن از جوانان شیعه پاراچنار صبح امروز طی یورش نیروهای امنیتی ربوده شده و یک فرد از این چهار نفر پس از ده ساعت شکنجه و اسارت، آزاد شد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| مزمل آغا فعال اجتماعی، کاظم حسین رهبر ارشد آی اس او، کاشف حسین برادر کوچک شهید سرگرد گلفام حسین و افتخار حسین رهبر جوانان لوئر کرم 4 تن از جوانان شیعه پاراچنار صبح امروز طی یورش نیروهای امنیتی ربوده شدند، درحالیکه مزمل آغا (مزمل حسین) پس از 10 ساعت اسارت و شکنجه، در وضعیت زخمی بر تپه های منطقه علی زئی رها و سه جوان دیگر همچنان در اسارت نیروهای امنیتی پاکستان هستند.

 

مردم و علمای برجسته پاراچنار ضمن انجام تظاهرات، خشم خود از اقدامات غیر قانونی نیروهای امنیتی طی ماه های اخیر علیه مردم مظلوم شیعه پاراچنار را ابراز داشته و این ربایش اجباری را محکوم کردند. تظاهرات کنندگان ضمن متهم کردن نیروی سپاه مرزی FC ارتش پاکستان در این اقدام غیر قانونی، گفتند: مدتی است که نیروی اف سی علاوه بر تهدید کردن رهبران و نمایندگان شیعه، به طور مداوم در حال یورش به منازل شیعیان است.

شایان ذکر است تظاهرات کنندگان با بیان اینکه روند خشونت دولت و نیروهای امنیتی بویژه اف سی با شیعیان پاراچنار پس از مسائل زمین های اشغالی و حملات عناصر مسلح به شیعیان به جای حل مسالمت آمیز مسئله، افزایش یافته است گفتند: ما این روند خشونت با مظلومین و دوستی با ظالمان را محکوم می کنیم و قطعا این اقدامات نشان دهنده آن است که دولت و نیروهای امنیتی از حامیان عناصر مهاجم مسلح طی ماه های اخیر و اشغال کنندگان زمین های شیعیان هستند.  

ارسال نظر

 
1