خبر فوری

 
 
ربوده شدن 3 نفر در شهر کویته ایالت بلوچستان
کد خبر :880456088

11:17 1400/10/11


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, بلوچستان, رئیس سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ, سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, نصرالله بلوچ, کویته,

3 نفر از افراد ربوده شده بلوچ در تاریخ 8 آذر سال جاری توسط سازمان های اطلاعاتی پاکستان در خیابان ولی آباد مستونگ شهر کویته ایالت بلوچستان ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شدند.


کویته: به گزارش راز نیوز | 3 نفر از افراد ربوده شده بلوچ به نام بلال احمد، محمد اسحاق فرزند عبدالله نیچاری و شیر محمد فرزند غلام مصطفی نیچاری در تاریخ 8 آذر سال جاری توسط سازمان های اطلاعاتی پاکستان در خیابان ولی آباد مستونگ شهر کویته ایالت بلوچستان ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

نصر الله بلوچ رئیس سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ اعلام کرد: خانواده 3 نفر به نام بلال احمد، محمد اسحاق فرزند عبدالله نیچاری و شیر محمد فرزند غلام مصطفی نیچاری با وی ملاقات کرده و گفتند که سازمان های اطلاعاتی پاکستان آن ها را در خیابان ولی آباد مستونگ شهر کویته ایالت بلوچستان ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کرده اند. مقامات حکومتی هیچ اطلاعاتی درباره آن ها به ما نمی دهند که باعث نگرانی شدید ما شده است.

وی افزود: من با میر ضیاء لانگو مشاور امور داخلی وزیر ارشد ایالت بلوچستان گفتگو کردم و وی اطمینان داد که برای آزادی 3 ربوده شده مذکور تلاش خواهد کرد.

وی همچنین گفت: میر ضیاء لانگو مشاور امور داخلی وزیر ارشد ایالت بلوچستان همان گونه که در گذشته برای آزادی افراد ربوده شده بلوچ تلاش کرده و تلاش های وی منجر به آزادی آن ها شده است، انتظار می رود که این 3 ربوده شده بلوچ نیز با تلاش های وی آزاد شوند.

ارسال نظر

 
1