خبر فوری

 
 
ربوده شدن 3 تن از جوانان شیعه توسط سازمان اطلاعاتی پاکستان/ پشت پرده
کد خبر :1617277722

15:09 1397/08/07


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده, تروریست, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان ضد تروریستی,

رضوان کاظمی، سید رضی شمس و عظمت بنگش توسط سازمان اطلاعاتی پاکستان ربوده شدند


به گزارش راز نیوز، 3 جوان و فعال شیعه توسط سازمان اطلاعاتی پاکستان ربوده شدند.

رضوان حیدر کاظمی

 

 

رضوان حیدر کاظمی چندی پیش توسط نیرو های امنیتی از شهر لاهور ربوده شد. وی رئیس سابق سازمان دانشجویان امامیه پاکستان (ISO) و دست راست جواد نقوی رئیس موسسه عروه الوثقی بوده که در زمینه های فروانی فعالیت های خاصی انجام داده است. چندی پیش نیز برای دستگیری وی عملیاتی صورت گرفت اما موفق به دستگیری وی نشدند. رضوان حیدر نیرو های بسیجی را تربیت می کرد و اردو های آموزشی فراوانی انجام میداد لذا گروه های تروریستی تکفیری همچون سپاه صحابه در فضای مجازی عنوان کردند که رضوان حیدر در حال تشکیل و آموزش تروریست ها علیه ارتش این کشور است.

عاطف بنگش

عاطف بنگش فعال و کارمند سابق سازمان دانشجویان امامیه پاکستان (ISO) و کامند موسسه عروه الوثقی بود. همچنین وی نیرو های بسیجی را نیز تربیت می کرد. وی اهل کوهات و ساکن لاهور بود. نیرو های امنیتی طی علمیاتی در تاریخ 6 ژوئیه به خانه وی هجوم برده و وی ربودند. 4 ماه از ربوده شدند وی میگذرد اما تا کنون هیچ اطلاعی به خانواده ها داده نشده.

سید رضی شمس

سید رضی شمس مدیر سازمان امامیه پاکستان را در 25 اکتبر ربوده اند که ایشان پس از 2 روز شب پیش به خانه خود بازگشت.

روند روبده شدن افراد شیعه پس از روی کار آمدن عمران خان افزایش یافته است. این سیاست جدیدی است بر علیه شیعیان پاکستان که توسط عربستان سعودی به دولت جدید ارائه شده است و پشت پرده اصلی تمامی این سیاست ها اسرائیل حضور دارد. تمامی افراد فعال شیعه یکی پس از دیگری ربوده میشوند و تروریست های همچون ملا برادر آزاد میشوند. دلیل شناسایی این افراد فعال خود شیعیان هستند. اختلافاتی بین گروه ها سازمان ها و موسسات پیش می آید و به همین دلیل خود شیعیان علیه گروه دیگر عمل میکنند و با سازمان های اطلاعاتی پاکستان همکاری کرده و اطلاعات فعالیت های برادر شیعه خود را افشا میکنند. طبق اطلاعات به دست رسیده تا کنون 9 الی 10 نفر به دلیل افشای اطلاعات خود شیعیان علیه یکدیگر  ربوده شدند و سازمان های امنیتی کشور آنها را تحت بازجوی خود قرار میدهند. در حال حاضر سازمان اطلاعاتی پاکستان (ISI)، نظامیان منطقه، سازمان مبارزه با تروریسم و سازمان اطلاعاتی نظامی یک شبکه ای در شیعیان راه اندازی کرده اند که طی آن افراد شیعه تحت فرمان خود درآورده اطلاعات را از طریق آنها به دست میاورند. مهم ترین افراد منتخب شده برای جاسوی کامندان سابق سازمان ها اداره های شیعه در پاکستان هستند.

ارسال نظر

 
1