خبر فوری

 
ربوده شدن 2 شهروند بلوچ در منطقه فیض آباد شهر کویته
کد خبر :1990020217

11:22 1400/11/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, بلوچستان, شهروندان بلوچ, کویته, یورش,

ارتش پاکستان با یورش به خانه حاجی نورالله سرپره در منطقه فیض آباد شهر کویته ایالت بلوچستان، فرزند وی به نام علم سعود سرپره و علم سدیس فرزند حاجی نثار سرپره را ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کرد.


کویته: به گزارش راز نیوز | ارتش پاکستان با یورش به خانه حاجی نورالله سرپره در منطقه فیض آباد شهر کویته ایالت بلوچستان، فرزند وی به نام علم سعود سرپره و علم سدیس فرزند حاجی نثار سرپره را ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کرد.

علم سعود سرپره فرزند حاجی نورالله سرپره دانش آموز کلاس دهم بوده و علم سدیس فرزند حاجی نثار سرپره دانش آموز کلاس یازدهم می باشد.

لازم به ذکر است که ارتش پاکستان در تاریخ 18 بهمن به خانه حاجی نورالله سرپره در منطقه فیض آباد شهر کویته یورش برده و فرزند دیگر وی فرهاد سرپره و ثاقب سرپره فرزند دیگر حاجی نثار سرپره را ربوده بود. در تاریخ 17 بهمن نیز ارتش پاکستان به خانه حاجی نثار یورش برد و دیگر فرزند وی هارون ولید را نیز ربود. این افراد ربوده شده تاکنون آزاد نشده اند.

ارتش پاکستان طی هفته گذشته 5 جوان و طی چند ماه گذشته 12 نفر را از این خاندان ربوده است. اسامی افراد ربوده شده توسط ارتش پاکستان از این خاندان ذاکر سرپره، جاوید سرپره، راشد سرپره، فیاض سرپره، ایوب سرپره و صادق سرپره می باشد.

ارسال نظر

 
1