خبر فوری

 
 
ربوده شدن 2 شهروند بلوچ توسط سرویس های اطلاعاتی پاکستان از منطقه حب
کد خبر :2102639248

16:28 1401/01/09


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, حب, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ,

دو شهروند بلوچ طی عملیات ماموران سازمان های اطلاعاتی پاکستان و نیروهای ارتش از منطقه حب ایالت بلوچستان ربوده شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دو شهروند بلوچ طی عملیات ماموران سازمان های اطلاعاتی پاکستان و نیروهای ارتش از منطقه حب ایالت بلوچستان ربوده شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرویس های اطلاعاتی پاکستان در ادامه روند سرکوب شهروندان بلوچ در عملیات های جداگانه ای در شهر صنعتی حب واقع در جنوب ایالت بلوچستان دو شهروند بلوچ به نام های اسد بگتی و فتح فرزند زباد را بازداشت و به محل ناشناس منتقل نمودند.

به گفته منابع آگاه، پدر یکی از این شهروندان ربوده شده به نام اسد بلوچ نیز 11 سال قبل به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت شد و همچنان در بند زندان های مخوف سرویس های اطلاعاتی پاکستان به سر می برد.

انجمن صدای شهروندان ربوده شده بلوچ نیز با تایید نمودن ربوده شدن فرد مذکور اعلام نمود: 28 مارس سال جاری(8 فروردین ماه) سرنشینان مسلح خودروهای بدون پلاک با یورش به منزل اسدالله بگتی وی را بازداشت و به همراه خود به محل ناشناس منتقل نمودند.

این انجمن به نقل از اعضای خانواده اسد بگتی گفت: اسد همواره مورد تهدید قرار می گرفت تا پرونده ربوده شدن پدرش به دست سرویس های اطلاعاتی را پیگیری نکند.

علاوه بر این اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان 4 مارس جاری(13 اسفند ماه) فتح فرزند زباد که یک کارگر روزمزد است را ربودند و اکنون برای آزادی وی مبلغ 500 هزار روپیه را درخواست کرده اند.

 

 

ارسال نظر

 
1