خبر فوری

 
ربودن بیش از 20 نفر توسط نیروهای امنیتی در منطقه جهاو بلوچستان
کد خبر :948978881

18:15 1398/01/11


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان, جهاو,

نیروهای امنیتی در منطقه جهاو استان آوران بلوچستان در حال عملیات هستند که در این عملیات بیش از 20 نفر را ربودند.


 

به گزارش راز نیوز، عملیات نیروهای امنیتی در منطقه جهاو استان آوران بلوچستان ادامه دارد. طبق اطلاعات به دست آمده از چند روز گذشته نیروهای امنیتی در منطقه جهاو استان آوران بلوچستان در حال عملیات است که در این عملیات بیش از 20 نفر را ربوند که تا کنون فقط اسامی 22 نفر از افراد ربوده شده به دست رسیده است.

نیروهای امنیتی از منطقه جهاو نرمگی یک معلم را به همراه چهار نفر را ربود. اسامی این افراد محمد خان معلم منطقه فرزند فقیر داد، خلیل فرزند عباس، طاهر فرزند شمبو، بختیار فرزند محمد جان و ریاض فرزند عرضو اعلام شده است.

نیروهای امنیتی از منطقه چهبی 4 نفر را ربود. اسامی این افراد درمان فرزند رحیم بخش، محمد اسحاق فرزند ابراهیم، الی بخش فرزند نور محمد و اشرف فرزند قادر بخش اعلام شده است.

نیروهای امنیتی از منطقه دولیجی واقع در جهاو استان آوران پس از یورش به منزل ابراهیم فرزند وشدل را به همراه فرزندش محمد اسماعیل ربود.

همچنین نیروهای امنیتی از منطقه جهاو کوهرو استان آوران وزیر فرزند کهورو، حمل فرزند رودین، لعل محمد فرزند سیری، زاهد فرزند رضا محمد، مندو فرزند حمل، شاهی فرزند کسو، مراد جان فرزند روزی، سمیر فرزند مولا بخش، ریاض فرزند، سخیداد، حکیم فرزند محمد، عظیم فرزند امام بخش را ربوده اند.

به گفته منابع محلی آمار افراد ربوده شده بیش از این است اما به علت مختل بودن شبکه مخابراتی و مسدود بودن مسیر ها توسط نیروهای امنیتی آمار دقیق به دست رسانه ها نرسیده است.

ارسال نظر

 
1