خبر فوری

 
 
ربودن 5 فرد بلوج از مناطق منگچر و پنجگور ایالت بلوچستان
کد خبر :474199581

18:11 1400/08/09


برچسب ها : CTD, جوخه مرگ, دایره مبارزه با تروریسم, ربودن افراد, ربودن افراد بلوچ, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان پنجگور, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان شامگاه شنبه 8 آبان (30 اکتبر) 4 فرد بلوچ را از منطقه منگچر بخش فلات شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان و فرد دیگر را از بخش پنجگور ایالت بلوچستان ربودند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان شامگاه شنبه 8 آبان (30 اکتبر) 4 فرد بلوچ را از منطقه منگچر بخش فلات شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان و فرد دیگر را از بخش پنجگور ایالت بلوچستان ربودند.

 منابع گفتند: ماموران پس از محاصره خانه، ساکنان خانه را مورد ضرب و شتم قرار داده و با خود بردند.

بر اساس جزئیات، افراد ربوده شده از منطقه سریاب کلی به نام های دوست محمد و حمزه فرزند محمد عمر دو برادر که شغل دوست محمد کارمند شرکت گاز بوده و حمزه از رانندگی با ریکشا امرار معاش میکرد، شناخته شده اند.

در همین حال، شب گذشته دو تن دیگر از بستگان این خانواده نیز پس از بازداشت توسط نیروهای امنیتی و اطلاعات پاکستان از منطقه منگچر به مکان نامعلومی منتقل شدند.

افراد ربوده شده از منطقه منگچر به اسامی سعد الله و محمد علی فرزند خان محمد و برادر که شغل سعد الله سعدالله مکانیک است و با رانندگی یک تانکر امرار معاش می کرد، شناخته شده اند.

از سوی دیگر، احسان پسر اعظم در راه بازگشت به خانه از بازار چیتکان به طرز مرموزی از پنجگور ربوده شد.

به گفته برخی منابع بلوچ، فرد ربوده شده مغازه دار بود که پس از بستن در مغازه راهی خانه شد که عوامل جوخه مرگ اورا دستگیر کرده و به نیروهای امنیتی پاکستان تحویل دادند.

لازم به ذکر است ربودن افراد بلوچ طی دو دهه اخیر به اوج خود رسیده و نگرانی در میان خانواده‌های مفقودین در روزهای اخیر پس از مرگ افراد ناپدید شده در برخوردهای ساختگی توسط دایره مبارزه با تروریسم (CTD) افزایش یافته است.

ارسال نظر

 
1