خبر فوری

 
 
ربودن 4 تن از افراد بلوچ از مناطق مختلف بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1219250554

13:53 1400/07/01


برچسب ها : بلوچستان, ربودن افراد بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

به گفته منابع بلوچ، 4 تن از افراد بلوچ از جمله یک معلم و یک فعال اجتماعی را از مناطق مختلف بلوچستان ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | به گفته منابع بلوچ، 4 تن از افراد بلوچ از جمله یک معلم و یک فعال اجتماعی را از مناطق مختلف بلوچستان ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

بر اسااس جزئیات، یک جوان بلوچ عرفان زهری فعال اجتماعی را از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان دستگیر کردند همچین در پی این دستگیری، شبکه های اجتماعی، فعالان اجتماعی و سیاسی ایالت بلوچستان اندوه و خشم خود را از ناپدید شدن عرفان زهری ابراز کرده و نوشته اند که پس از دستگیری فعالان سیاسی در بلوچستان نوبت به ناپدید کردن فعالان اجتماعی رسیده است.

دومین فرد که ساکن منطقه خضدار بوده را از منطقه سریاب شهر کویته دستگیر کرده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

در ادامه، دایره مبارزه با تروریسم و نیروهای امنیتی پاکستان، استاد منیر رئیس فرزند شکر خان ساکن منطقه خضدار را از بخش ویژه راننده های هتل برما بازداشت کردند. ایشان با حمل و نقل مسافران امرار معاش میکردند.

دایره مبارزه با تروریسم و نیروهای امنیتی پاکستان ندیم فرزند ابراهیم ساکن بخش بلیده  را با حمله به خانه ها و آزار و اذیت مردمان از بخش بلیده شهرستان کیچ ناپدید کردند.

موضوع افراد مفقود شده در بلوچستان روز به روز جدی تر می شود. همچنین تحصن صدای افراد ربوده شده بلوچ به رهبری ماما قدیر و نصرالله بلوچ چندین سال است که ادامه دارد.

 

ارسال نظر

 
1