خبر فوری

 
 
رایزنی وزیر دفاع ویتنام با رئیس جمهور هند پیرامون توسعه تعاملات دفاعی دوجانبه
کد خبر :145440834

18:41 1402/03/29


برچسب ها : دراپادی مورمو, دیدار, رئیس جمهور هند, روابط دفاعی, روابط دوجانبه, همکاری دوجانبه, هند و ویتنام, وزیر دفاع ویتنام,

فان ون جیانگ وزیر دفاع ویتنام طی سفر به دهلی نو با دراپادی مورمو رئیس جمهور هند دیدار و در خصوص تعاملات دوجانبه گفتگو کرد.


 

دهلی نو: به گزارش راز نیوز | فان ون جیانگ وزیر دفاع ویتنام طی سفر به دهلی نو با دراپادی مورمو رئیس جمهور هند دیدار و در خصوص تعاملات دوجانبه گفتگو کرد.

دراپادی مورمو ضمن استقبال از وزیر دفاع ویتنام و هیئت همراه، به روابط و پیوندهای عمیق میان دو کشور اشاره کرد و گفت: ویتنام به عنوان شریک کلیدی و چشم انداز هند و اقیانوسیه بشمار می آید.

وی همچنین ویتنلم را عنصر اصلی سیاست شرق هند توصیف کرد و افزود: مشارکت استراتژیک جامع میان هند و ویتنام موجب گسترش روابط و همکاری در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه های دفاعی و امنیتی، روابط تجاری و سرمایه گذاری، امنیت انرژی، همکاری های توسعه، فرهنگی و روابط مردمی گشته است.

رئیس جمهور هند در پایان این نشست از توسعه تعاملات دفاعی میان دو کشور در زمینه های ظرفیت‌ سازی، همکاری صنعتی، حفظ صلح و تمرین ‌های مشترک ابراز خرسندی کرد.

ارسال نظر

 
1