خبر فوری

 
رایزنی وزیر امور خارجه پاکستان با حمد بن عیسی پادشاه بحرین
کد خبر :677033462

11:57 1400/05/08


برچسب ها : پادشاه بحرین, پاکستان و بحرین, حمد بن عیسی, شاه محمود قریشی, منامه, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان که در بحرین به سر می برد در ادامه دیدار با مقامات این کشور با حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین دیدار نمود.


منامه: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان روز گذشته با حمد بن عیسی پادشاه بحرین در منامه دیدار کرد.

طبق بیانیه صادر شده از سوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان که در بحرین به سر می برد در ادامه دیدار با مقامات این کشور با حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین دیدار نمود.

در دیدار موضوعات مختلف منطقه ای و بین المللی و مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و منامه و توسعه همکاری های دوجانبه مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه پاکستان پیام دوستانه عمران خان نخست وزیر و دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان برای خاندان پادشاهی و ملت بحرین مبنی بر سلامتی و موفقیت روز افزون را به پادشاه بحرین ابلاغ نمود.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان سپس طی سخنانی با تاکید بر اهمیت روابط برادرانه میان پاکستان و بحرین ابراز داشت: اسلام آباد اهمیت ویژه ای برای روابط خود با بحرین قائل است و خواهان تقویت بیش از پیش روابط خود با بحرین است.

وی از پادشاه بحرین به دلیل اقدامات حفاظتی و حمایتی از شهروندان پاکستانی مقیم بحرین تقدیر و تشکر نمود و گفت: کمیسیون مشترک وزیران دو کشور پاکستان و بحرین نقش موثری در جهت توسعه روابط دوجانبه و گسترش همکاری های تجاری، اقتصادی و چند جانبه میان دو کشور خواهد داشت.

وزیر امور خارجه پاکستان خاطرنشان کرد: پاکستان و بحرین دارای مناسبات دوستانه و برادرانه بر اساس ارزش های مشترک فرهنگی، مذهبی و تاریخی می باشند، سفر نخست وزیر پاکستان با دعوت پادشاه بحرین در دسامبر 2019 به گسترش و تقویت روابط میان دو کشور منجر گردید.

شاه محمود قریشی در بخش دیگری از اظهارات خود از هدیه پادشاه بحرین برای ساخت دانشگاه پرستاری و بیمارستان شاه حمد در اسلام آباد تقدیر نمود و آن را مظهر روابط عمیق و دوستانه میان پاکستان و بحرین عنوان نمود.

وی در پایان به نمایندگی از نخست وزیر و رئیس جمهور پاکستان از پادشاه بحرین برای سفر به پاکستان دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1