خبر فوری

 
 
رایزنی وزیر امور خارجه عربستان سعودی با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1034701286

11:01 1400/05/06


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, عمران خان, فیصل بن فرحان آل سعود, نخست وزیر پاکستان, وزیر امور خارجه عربستان سعودی,

فیصل بن فرحان آل سعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی که در صدر هیئت عالی رتبه به پاکستان سفر کرده است، روز گذشته با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با عمران خان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| فیصل بن فرحان آل سعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی که در صدر هیئت عالی رتبه به پاکستان سفر کرده است، روز گذشته با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با عمران خان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در زمینه موضوعات مختلف مورد علاقه مشترک و اوضاع منطقه ای به ویژه تحولات افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در این دیدار با ابراز اطمینان نسبت به فعالیت شورای عالی هماهنگی پاکستان و عربستان سعودی اظهار داشت: شورای عالی هماهنگی پاکستان-عربستان سعودی در حال فعالیت در جهت تحکیم مناسبات و توسعه همکاری ها میان دو کشور می باشد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود در دیدار با هیئت عربستانی خاطرنشان کرد: تمامی طرف های افغان برای حل مسئله افغانستان همکاری نمایند، حل مسئله افغانستان امری ضروری برای امنیت و ثبات منطقه است.

فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی نیز در این دیدار با اشاره به روابط برادرانه و دوستانه میان پاکستان و عربستان تصریح کرد: روابط و مناسبات دو کشور بیش از پیش تقویت و گسترش خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1