خبر فوری

 
 
رایزنی وزرای امور خارجه پاکستان و ایران در خصوص مناسبات دوجانبه و موضوعات منطقه ای
کد خبر :1701166294

11:39 1400/06/14


برچسب ها : پاکستان و ایران, دکتر حسین امیرعبداللهیان, روند صلح افغانستان, شاه محمود قریشی, گفتگوی تلفنی, وزیر امور خارجه ایران, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزرای امور خارجه پاکستان و ایران روز گذشته در گفتگوی تلفنی با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه و دیگر موضوعات منطقه ای از جمله تحولات افغانستان به رایزنی پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزرای امور خارجه پاکستان و ایران روز گذشته در گفتگوی تلفنی با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه و دیگر موضوعات منطقه ای از جمله تحولات افغانستان به رایزنی پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران روز گذشته با شاه محمود قریشی همتای پاکستانی خود به صورت تلفنی به گفتگو پرداخت.

وی در این گفتگوی تلفنی ضمن تقدیر از سفر شاه محمود قریشی برای سفر به جمهوری اسلامی ایران از تلاش های وی در زمینه برپایی ثبات و امنیت در افغانستان و همچنین تدوین استراتژی منطقه ای در قبال مسئله افغانستان تمجید نمود.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این گفتگوی تلفنی با تاکید بر اهمیت روابط با ایران برای دولت اسلام آباد خاطرنشان کرد: روابط پاکستان و ایران بر اساس ارزش های مشترک فرهنگی، مذهبی و تاریخی استوار است.

وزرای امور خارجه دو کشور در ادامه این گفتگوی تلفنی نسبت به تداوم سلسله مشاوره ها میان دو کشور در خصوص تحولات افغانستان توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1