خبر فوری

 
 

 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز | اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در حاشیه نشست مدیران ارشد صندوق بین المللی پول با همتای لیبی خود خالد المبروک دیدار و گفتگو کرد و هر دو طرف درمورد موضوعات مورد علاقه دوجانبه بایکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

وی همچنین با مروان عبدالله یوسف تونیان الغانم، مدیرکل صندوق کویت دیدار کرد و از صندوق کویت بدلیل کمک به توسعه اقتصادی پاکستان قدردانی به عمل آورد و در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه به ویژه پروژه های در حال انجام و سرمایه گذاری در زمینه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در ادامه، با ملکه ماکسیمای هلند در حاشیه نشست مدیران ارشد صندوق بین المللی پول دیدار و گفتگو کرد و در این نشست، اسحاق دار و ملکه ماکسیما بر ضرورت تقویت همکاری و روابط دوجانبه میان پاکستان و هلند تاکید کردند.

وی همچنین در حاشیه نشست صندوق بین المللی پول با مختار دیوپ مدیر عامل شرکت مالی بین المللی (IFC) در واشنگتن دیدار و وی از نقش شرکت مالی بین المللی بدلیل توسعه بخش خصوصی در پاکستان قدردانی کرد.

اسحاق دار همچنین بر ضرورت توسعه روابط دوجانبه میان پاکستان و شرکت مالی بین المللی به ویژه در زمینه تامین مالی تجارت تاکید کرد و مختار دیوپ به حمایت مستمر از پاکستان در زمینه های مختلف اطمینان داد.

ارسال نظر

 
1