خبر فوری

 
 
رایزنی نماینده ویژه آمریکا در امور تجاری با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :1381283492

12:39 1401/04/11


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, مفتاح اسماعیل, نماینده ویژه آمریکا در امور تجاری, وزارت خزانه داری پاکستان, وزیر خزانه داری پاکستان,

دلاور سید نماینده ویژه آمریکا در امور تجاری که در پاکستان حضور دارد، روز گذشته با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری و درآمدهای پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دلاور سید نماینده ویژه آمریکا در امور تجاری که در پاکستان حضور دارد، روز گذشته با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری و درآمدهای پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار ابراز داشت: دولت حاکم پاکستان تمامی تلاش‌های خود را افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌های خارجی، سطح تولید انرژی و افزایش صادرات به کار بسته است و در این راستا تمامی اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی هیئت آمریکایی را از چالش‌های پیش روی دولت پاکستان در بخش اقتصادی و سیاست‌های اصلاحی دولت برای مقابله با این چالش‌ها آگاه ساخت و افزود: هدف از اجرای این سیاست‌های اصلاحی رشد نرخ تولید ناخالص داخلی و جذب مستقیم سرمایه گذاران خارجی برای حضور و مشارکت در بخش‌های مختلف پاکستان و همچنین افزایش میزان صادرات است.

وزیر خزانه داری پاکستان تصریح کرد: دولت حاکم به دنبال ایجاد فضای امن و جذاب برای سرمایه گذاران خارجی و توسعه صادرات به ویژه در صنعت تولید خودرو و موبایل و توسعه این شرکت‌های غیر بومی می‌باشد.

هیئت آمریکایی نیز در این دیدار نسبت به حضور در بخش‌های مختلف پاکستان از جمله انرژی‌های تجدیدپذیر، نساجی و کشاورزی و سرمایه گذاری در این زمینه‌ها ابراز علاقه نشان داد.

ارسال نظر

 
1