خبر فوری

 
 
رایزنی نایب رئیس پارلمان سریلانکا با راجا پرویز اشرف پیرامون گسترش تعاملات میان دو کشور
کد خبر :1269515463

20:18 1402/02/20


برچسب ها : بحران اقتصادی, پاکستان و سریلانکا, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, روابط پارلمانی, کنوانسیون های بین المللی,

هیئتی به سرپرستی اجیت راجا نایب رئیس پارلمان سریلانکا طی سفر به اسلام آباد در حاشیه کنوانسیون بین المللی قانون اساسی مجلس ملی پاکستان با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هیئتی به سرپرستی اجیت راجا نایب رئیس پارلمان سریلانکا طی سفر به اسلام آباد در حاشیه کنوانسیون بین المللی قانون اساسی مجلس ملی پاکستان با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، راجا پرویز اشرف شجاعت و استقامت ملت سریلانکا در برابر بحران اقتصادی را ستود و بهترین آرزوها را برای توسعه پایدار و شکوفایی سریلانکا ابراز کرد.

در همین حال،، اجیت راجا ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های بی دریغ پاکستان از سریلانکا در مواقع سخت و دشوار، بیان کرد: سریلانکا برای روابط خود با پاکستان ارزش بسیاری قائل است.

در پایان این نشست، نایب رئیس پارلمان سریلانکا بر ضرورت گسترش روابط و همکاری های پارلمانی، اقتصادی، اجتماعی و گردشگری میان دو کشور تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1