خبر فوری

 
رایزنی مقامات دفاعی پاکستان و عراق در خصوص مناسبات دوجانبه
کد خبر :977911245

09:59 1399/12/08


برچسب ها : پاکستان و عراق, جمعه عناد سعدون, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, وزیر دفاع عراق,

مقامات دفاعی پاکستان و عراق در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه اسلام آباد و بغداد و گسترش همکاری های دفاعی در بخش های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| مقامات دفاعی پاکستان و عراق در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه اسلام آباد و بغداد و گسترش همکاری های دفاعی در بخش های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، جمعه عناد سعدون وزیر دفاع عراق روز پنجشنبه با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف مورد علاقه دوجانبه و گسترش سطح همکاری های دوجانبه در زمینه های دفاعی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این دیدار با بیان اینکه پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط دوستانه و برادرانه خود با عراق قائل است ابراز داشت: پاکستان قدردان ایثارگری و جانفشانی دولت و ملت عراق در امر مقابله با تروریسم است.

وی در ادامه این دیدار پیشنهاد همکاری در بخش های دفاعی و توسعه ای را به وزیر دفاع عراق ارائه داد.

طبق گفته سخنگوی ارتش پاکستان دو طرف در این دیدار در خصوص گسترش سطح همکاری های دوجانبه جهت بهبود امنیت و ثبات منطقه گفتگو نمودند.

 

ارسال نظر

 
1