خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر چین با وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان در زمینه گسترش همکاری ها
کد خبر :1351241591

15:47 1399/02/25


برچسب ها : پاکستان و چین, سفیر چین, وزیر فناوری اطلاعات,

یاوجنگ سفیر چین در اسلام آباد دیداری با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات فدرال در حضور شعیب احمد صدیقی معاون وی انجام داده و به گفتگو در زمینه تعاملات دو جانبه پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| یاوجنگ سفیر چین در اسلام آباد دیداری با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات فدرال در حضور شعیب احمد صدیقی معاون وی انجام داده و به گفتگو در زمینه تعاملات دو جانبه پرداخت.

وزیر فدرال پاکستان ضمن استقبال از سفیر چین و عرض خوش آمدید به وی برای حضور در دفتر، با اشاره به روابط عمیق دوستانه میان دو کشور، ابراز داشت که این روابط در آینده بیش از وضعیت کنونی تقویت خواهند یافت. وی با تاکید بر لزوم تقویت همکاری های دو کشور در زمینه آی تی، گفت: پاکستان خواهان استفاده از تجربیات چین در زمینه آی تی است و همچنین چین می تواند در مورد آموزش مهارتهای IT جوانان پاکستان مفید واقع شود. بخش IT پاکستان دارای پتانسیل بالایی است، از طرفی محیط مساعدی برای سرمایه گذاری شرکت های چینی در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان وجود دارد.

سفیر چین در این بین با ستایش از اقدامات وزیر فدرال پاکستان برای توسعه بخش آی تی پاکستان، و متعهد به افزایش همکاری های چین در بخش یاد شده با پاکستان شد و گفت: دولت و ملت چین در این وضعیت دشوار به کمک های خود با مردم پاکستان برای مبارزه با کرونا ادامه خواهند داد.  

ارسال نظر

 
1