خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر قطر و وزیر کشور پاکستان در خصوص مناسبات دوجانبه اسلام آباد دوحه
کد خبر :997242184

15:24 1399/11/29


برچسب ها : پاکستان و قطر, سفیر قطر, شیخ رشید احمد, شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی, وزیر کشور پاکستان,

سفیر قطر در اسلام آباد و وزیر کشور پاکستان در دیدار با یکدیگر در زمینه مناسبات دوجانبه اسلام آباد_دوحه و دیگر موضوعات مهم منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر قطر در اسلام آباد و وزیر کشور پاکستان در دیدار با یکدیگر در زمینه مناسبات دوجانبه اسلام آباد_دوحه و دیگر موضوعات مهم منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سعود عبدالرحمان آل ثانی سفیر قطر در اسلام آباد روز سه شنبه با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار در زمینه مناسبات دوجانبه پاکستان و قطر و گسترش سطح همکاری ها میان دو کشور در بخش های مختلف گفتگو نمودند، در این دیدار موضوع صدور روادید قطر برای شهروندان پاکستنی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

شیخ رشید احمد در این دیدار با اشاره به روابط دیرینه پاکستان و قطر ابراز داشت: دو کشور دارای پیوند دوستانه و برادرانه با یکدیگر هستند.

سعود بن عبدالرحمان آل ثانی سفیر قطر نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: پاکستان و قطر دارای فرصت های ویژه جهت افزایش سطح همکاری در بخش تجاری و اقتصادی می باشند که نیازمند توجه بیش از پیش دو کشور و تسریع در انجام اقدامات لازم می باشد.

وی همچنین بر عهده گرفتن مقام وزارت کشور را به شیخ رشید احمد تبریک گفت و از وی برای سفر به پاکستان دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1