خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر قطر و وزیر فدرال امنیت غذایی و تحقیقات پاکستان درباره مناسبات دوجانبه
کد خبر :1286295393

12:34 1399/06/13


برچسب ها : پاکستان و قطر, سفیر قطر, سید فخر امام, شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی, وزیر امنیت غذایی و پژوهش,

شیخ سعود بن عبدالرحمن سفیر قطر در اسلام آباد با سید فخر امام وزیر فدرال امنیت غذایی و تحقیقات پاکستان دیدار و رایزنی نمود.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ سعود بن عبدالرحمن سفیر قطر در اسلام آباد با سید فخر امام وزیر فدرال امنیت غذایی و تحقیقات پاکستان دیدار و رایزنی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار به بررسی مناسبات دوجانبه و مسائل مشترک میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید فخر امام وزیر دولت فدرال پاکستان در جریان این دیدار اظهار داشت: برنج، پنبه، ماهی، میوه(به ویژه پرتقال و انبه) از اقلام صادراتی پاکستان می باشد و سبزیجات و روغن های گیاهی ، گندم ، انواع مختلف عدس و کالاهای مصرفی نیز از جمله مهمترین واردات پاکستان است.

وی افزود: پاکستان عمدتا برنج، انبه، سیب زمینی، گیاهان گلخانه ای، برنج، چوب، سویا و سایر کالاهای کشاورزی را به قطر صادر می کند و طی 2 سال گذشته اقلام مختلف غذایی شامل تخم مرغ، عسل، بیسکویت، گوشت منجمد، گوشت گاو و مرغ را به این کشور صادر نموده است و قطر کلیه محصولات کشاورزی پاکستان را با گواهی سلامت بهداشتی وارد می کند.

فخر امام ادامه داد: قطر بازار عمده محصولات کشاورزی است زیرا تمام محصولات کشاورزی این کشور از کشورهای دیگر وارد می شود، پاکستان مدت هاست که گوشت و فرآورده های گوشتی عاری از بیماری را به قطر صادر می کند، علاوه بر آن طی مدت اخیر اقداماتی در زمینه صادرات ایمن و سالم گوشت به شرکای تجاری ما انجام شده است، گوشت حلال و تمام فرآورده های گوشتی از کشتارگاه های ثبت شده پاکستان پس از دریافت تاییدیه از سوی اداره دامپزشکی قطر به این کشور صادر می شود.

ارسال نظر

 
1